14 dagar kvar

Om två veckor, vid just den här tidpunkten har jag varit framme i Spanien i ca 2 timmar. Helt makalöst, fattar det inte.
Det är verkligen ofattbart, tankarna svämmar över!
Hade tänkt skriva packningslista ikväll, men jag orkar verkligen inte. Jag känner mig pepp på att åka och komma iväg men jag känner mig inte alls motiverad till att packa och fixa allt som ska fixas. Men nu ska jag iväg i 3 dagar och kommer inte hinna planera något förrän på torsdag-fredag och då är det nästan bara en vecka kvar. EN VECKA!
jävlar, det är snart...

borde planera lite nu..
Hur som helst så orkar jag inte ikväll, jag tar tag i det när jag kommer hem. Nu ska jag snart ordna lite te och kolla på film, sen ska jag kela med kudden för jag ska upp och jobba igen imorgon 7-16.

Imorgon bär det av till Gävle med mamma för att ordna massa saker inför resan och packa ur lägenheten ytterligare. Vi stannar till på onsdag. Hon stannar till på onsdag. Jag lämnar henne imorgon innan jag bär av åt ett annat håll för annat roande..
Och sedan blir det quizen på Stenö på tisdag och sedan kräftskiva i Sandviken på onsdag. Tummarna upp!

SLEEP TIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0