20 dagar kvar

Detta är inte första, inte andra och inte heller tredje gången jag byter blogg men jag hoppas att den här kommer följas mera än de andra då den här bloggen troligtvis kommer bjuda på lite mera intressanta saker.

Ni som inte vet något ännu, eller bott isolerat då ni inte hört att jag skrikit ut till världen min nyhet så här kommer en update:
Den 19 juli fick jag ett jobb, i SPANIEN :)
Den 23 augusti kl 14.00 lämnar jag Sverige minst 6 månader för att istället inta Malaga i södra Spanien som mitt "hem". Väl där ska jag jobba, som professionell hästskötare på en stor gård där jag kommer ansvara för 5 dressyrhästar. Ni som inte är hästintressrade tycker väl det låter skittrist, vilket jag förstår men tänk er att åka till ett underbart land och få jobba med just det ni älskar, vad det nu kan vara. Hallelujha!

Så just nu håller jag på att planera min resa och allt inför den, vilket är en jävla massa faktiskt. Tänker inte räkna upp då ni kommer somna vid hälften men med mindre än 3 veckor kvar känner jag pressen, och stressen!

Imorgon bär det av till Söderhamn för att umgås lite med Christofer innan Gävle/Sandviken blir nästa stopp på min 3-dagarsledighet, record baby!
Det ska umgås lite med nära och kära, hämtas ut pass, frysas gymkort, förberedas en shoppingrunda och packas ner en lägenhet. Ni vet, lägenheten i gävle ska ju väck, fom 1 september bor inte Malin Arvin på Waldenströmsplan 4A längre.

Nu ska jag kika lite film och sen äntligen få sooova.

Förresten, det här är mitt nya beroendeframkallande underbara inköp..




Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt med ny blogg! Du gör helt rätt som styr din resa söder över! Edsbyn finns alltid kvar om du vill hem i framtiden. Önskar dig all lycka där nere, kunde jag skulle jag oxå sticka!! Så hittar du stall åt 10 hästar så kommer jag efter dig =) Hoppas du hinner hit innan du åker!

2009-08-03 @ 23:11:47
URL: http://apotin.blogg.se/
Postat av: S

har jag någonsin nämnt att jag är stolt över dig? fast... sakna dig mest av alla kommer jag nog också.

2009-08-04 @ 21:18:53
URL: http://saaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0