4 dagar kvar

"Hej Malin!
 
Nu har jag gatt igenom alla svar och tagit beslutet att vi vill erbjuda dig tjansten har hos oss om du fortfarande ar interesserad."

"Hor av dig narmare med flightnr och tid nar du anlander sa hamtar vi sjalvklart vid flygplatsen i Malaga!!"

"Ser fram emot att traffa o lara kanna dig!"

"Vi ser fram emot att traffa dig. Just nu har vi ca 35grader..."

"Det blir Hans som kommer och hämtar dig på flygplatsen"

"Ha nu en trevlig flygresa. Vi kommer att traffas på måndag da jag kommer att ga igenom dom hastar du ska ta hand om och hur ryttaren vill ha det.
Ha det sa bra!"


Det är verklighet.. alltså, jag har nog fortfarande inte fattat något.
Ska jag åka till Spanien på söndag?

aaaaaaaaahh!

Nu, skirva packningslista, sen sova!

By the way, underbara dagar i Gävle och det hade inte kunnat sluta bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0