5 dagar kvar

gud, jag börjar få ångest.. om 5 dagar lämnar jag Sverige, vänner, familj, tryggheten, studentlivet och hösten för att inta Spanien,, Malaga, jobb, hästar, sol, värme, nya miljöer, nya intryck, upplevelser, erfarenheter och äventyr.

Det känns fruktansvärt roligt, jag är helt spänd på vad som komma skall..
men samtidigt börjar tankar nu komma, vad i helvete ska jag göra?
Ska jag bara dra liksom?

Tydligen, jag är glad att jag har tagit det här steget och bestämt mig för att åka. Jag kommer absolut inte ångra mig, det här kommer bli en sak jag kommer kunna se tillbaka på mitt liv och säga att jag är stolt över att jag gjorde.

Ni borde göra detsamma, åk..bara åk!
Har ni inget som håller er fast så åk någonstans, ta packning och en enkelbiljett och bara dra.
Den dagen när ni sitter där med partner, barn, hund och hus kommer ni ångra er att ni aldrig åkte ut och gjorde något.
Ta chansen när ni är fri, friheten ska kännas!

Nu ska jag snart gå ner på stan och äta lunch med Therese!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0