6 dagar kvar

Sitter just nu hemma hos Erika. Orkade typ aldrig kliva ur den här soffan idag så jag klev väl upp runt 1 och började fixa mig lite för att gå ner på stan och ordna lite saker. Kom hem med en fin kalender iallafall, så nu ska jag väl inte kunna glömma något viktigt.

Imorgon blir det att städa ur lägenheten här i Gävle, lite läskigt. Den är helt tom, säger man hallå får man minst 10 hallå tillbaka, echo echo echo.
Mamma och pappa kommer också för att hjälpa till, och jag bestämde mig nog just för att stanna till onsdag och inte till imorgon. Just nu har Gävle mer att erbjuda än Edsbyn.. eller just nu, så är det väl alltid. Edsbyn är äckligt trist.
Mysigt att komma från ett sånt ställe, ha ett lantställe där, koppla av och kanske bo där när man är pensiär.. men bo där nu?
Aldrig, finns ju inget tråkigare ställe.


Jag känner mig så sjukt slö idag så nu ska jag bara slappa och vänta på att Erika kommer hem från jobbet, sedan får vi se vad kvällen erbjuder..



Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0