7 dagar kvar

Igår blev det Järvzoo tillsammans med Emil, Linnea och Erika. Mycket trevligt förutom att en liten rådjursbebis bet mig i lillfringret så det gick hål, resultat: spricka i nageln, svullen och aj. Menmen, inte varje dag det händer!

     
  

Dagen till ära, en vecka kvar till avresa ska jag börja packa på rikigt. Läskigt, spännande, sorgligt och roligt.
Vi får se hur det går, jag kommer säkert glömma hälften, ska börja med att skriva en lista iallafall.. vilket kommer blir en bok.
Senare ikväll bär det av till Gävle där jag stannar några dagar för att spendera lite tid med Erika, fixa håret, köpa ny almanacka så jag håller reda på mig själv där nere i Spanien, jag ska även försöka få lite tid till annat.

packa, packa, packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0