9 dagar kvar

Helt slut, nu har jag organiserat lite inför resan. Allt de nyinköpta är lagt på ett ställe för nerpackning och herregud vad saker jag ska ha med mig, som Maria uttryckte det "Du ska liksom inte packa för en helg nu".. och så sant. Jag har packat de nya ridkläderna nu. 1 full väska på en gång och ändå ska lite mera ner i den då vissa ridkläder är i tvätten.

Jag var ju i Gävle måndag - torsdag. Har nog aldrig handlat så mycket på Hööks någon gång som på onsdagen, hej bästa mamma och pappa! + att jag fick massor av vardagskläder av mamma. GULD!
Gud vad mycket nytt jag har nu, mobil, kamera och tonvis med kläder. Tummen upp!
Lägenheten blev tom under dessa dagar också, nu återstår bara städning som blir i början på nästa vecka.
Kräftskiva hos min älskade vän Sandra blev det på onsdagskvällen, mycket trevligt och du hade gjort det så bra vännen!

På söndag måste jag ta tag i resten av packningen, jag har liksom delat upp det i två läger "Rid-och stallkläder" & "Vardagskläder". Sedan ska ju alla prylar ner också, dator, kamera osv. Hur ska detta gå, får jag eget plan?
Men på söndag blir det packningsdag iallafall, sen åker jag till Gävle på söndagkväll och stannar till tisdag, jobbar onsdag och torsdag, träffar Christofer och festar på fredag, träffar Sandra på lördagen och sen på söndag... hej då!

GALET!

Hektiska dagar framför mig, imorgon blir det dessutom Järvzoo. Ska vara barnvakt åt Emil så jag plockar med mig honom dit för att där även träffa Erika, Linnea och kanske Emelie, ovanligt och roligt. Ovanligt roligt




Nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där ser ju inte kaos ut Malin, det ser ju ut som du har packningen under kontroll (tråkigt tycker jag)! :D

2009-08-16 @ 09:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0