Dag 4

Tänkte bara tala om att jag faktiskt lever här nere på Costa del sol. Jag kom ju ner i söndag och nu är det torsdag så har varit här ett tag och nu har jag äntligen Internet. Nu känner jag mig lite mer civiliserad när jag kan hänga på ansiktsboken och kolla alla statusuppdateringar.

Här är det iallafall helt underbart, finns verkligen inga ord för att beskriva den här platsen. Jag har så mycket jag vill berätta men tänker inte ta allting nu, ni får hänga med så kommer det lite saker allt eftersom.

Jag skriver mera ikväll då jag har mer tid för nu ska jag gå och ordna Diavolo så han är klar när Christo kommer och ska rida.

Ciao!


Frukost vid poolen


Frieserhingsten Hylke, en utav de 21 hästarna här.


Här sitter jag nu i skrivande stund, på min "altan". Ungefär 35 grader i skuggan, härligt.


Kommentarer
Postat av: erika

åh, av det lilla man ser på bilderna ser du ut att ha det helt underbart iallafall! Gilla att du har pool och grejer!! :D skapligt nice.. de är ju allt bra synd att jag inte är någon häst-tjej så jag också kunde åka och jobba med något sånt där :P Men jag kommer och hälsar på dig!! :P <3

2009-08-27 @ 16:44:36
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/
Postat av: Maria

Wejj! Fick du fina hästar? :D

2009-08-27 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0