Dag 4, inlägg 2

Då var jag nyduschad och redo för sängen, eller har väl varit det i typ 20 minuter men håret är ju fortfarande blött.
Slutade ungefär 21.00 idag. Jag har liksom inga speciella tider här, jag har vissa saker som ska vara gjorde vid dagens slut men om jag för det 09.00 eller 20.00 är upp till mig, vilket är skönt. Att jag kan anpassa det som jag vill, skönt.

Jag börjar 07.45 alla dagar utom fredag då jag börjar typ 07.00 och på söndagar då jag är ledig.
Sedan är det 08.00, frukost för hästarna. 13.00 lunch. 18.00 middag.

Lite om själva jobbet. Jag jobbar i ett privatstall, alltså där det bara står privatägda hästar. Det är 21 hästar i stallet, alla de ansvarar jag för foder, vatten in-och utsläpp. 5 av de hästarna ansvarar jag för, alltså med skötning och ridning. Dock är en borta på träning så det är alltså 4 för tillfället.
Ska försöka få några bra kort på dom imorgon eller iallafall under helgen så jag kan visa er snyggingarna!

Hoppas alla har det bra där hemma, och att det inte regnar alltför mycket på er.

Adios.


Kommentarer
Postat av: Anna Nordlund

Tjena Bruden ! Hoppas du trivs o har det varmt o skönt i Spanien. Kul o läsa bloggen o följa dig...

2009-08-27 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0