Dag 101, inlägg 2

Tänkte bara berätta att jag sitter ute i linne och shorts, soooolar. Det ni.

Kommentarer
Postat av: Madelen(Madde)

Hej!

Frågade Marta igår om hon visste vart lisen var någonstans nu, och fick då reda på att hon var avlivad. Vad Åsa hade sagt till Marta var att det var pga någon skada i benet.

Jag vågade inte ringa Åsa för att vara rädd för att höra vad hon sa angående det här, så min systers sambo ringde. Och enligt Åsa så hade enbart slaktat Lisen för att hon inte kunde ta hand om henne.

Varför i hela friden hörde hon inte av sig till mig först innan hon tänkte på slakt. Jag har alltid velat ha Lisen.

Visste du om att hon skulle slaktas?

2009-12-02 @ 17:15:44
Postat av: Madelen(Madde)

Hej!

Vet inte om du fick det andra meddelandet jag skickade iväg.

Måste bara höra med dig angående Lisen.

Frågade Marta igår om hon visste vart Lisen var någonstans nu, och fick då höra att hon hade blivit avlivad. Och vad Åsa hade sagt till henne var det pga en benskada.

Jag vågade inte ringa åsa själv för var rädd över vad hon skulle säga om det hela.

Så jag fick en annan att ringa, och då sa åsa att hon enbart hade avlivat henne pga att hon inte kunde ta hand om henne. hon sa inget om något skadat ben.

Men jag undrar då, varför hörde hon inte av sig till mig? visste du om det här?

jag har alltid velat ha lisen, jag hade ju köpt henne direkt.

2009-12-02 @ 17:20:44
Postat av: Jennie

Fan vad tråkigt med lisen... Beklagar, ni verkar vara 2 som sörjer nu.

2009-12-03 @ 00:29:39
Postat av: Malin

Nej Madde, jag har absolut ingen aning om det. Fick reda på det nu när du skrev det. Åsa är så jävla egoistiskt, helt klart en människa med noll innanför pannbenet. Hoppas hon skäms.

2009-12-03 @ 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0