Dag 105

Egentligen har jag så mycket jag skulle kunna skriva om, vet inte vart jag ska börja. Så därför låter jag bli.

Morgonen började inte bra, eller morgonen var väl bra men mitt humör har inte varit på topp de senaste dagarna. Likaså denna morgon, hade inte lust eller ork för att göra någonting. Ville bara ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Min mage gör ont för jag har hostat så mycket. Kanske ska hosta istället för träna, det verkar ju faktiskt fungera med tanke på denna träningsvärk. Vaknade troligtvis på fel sida eftersom mitt humör var på botten.
Men det räckte med att jag klädde på mig och gick ut, trots att det var svinkallt och storm så blir jag ändå glad av att komma ut till hästarna. Visst, låter kanske lite töntigt. Men det är faktiskt så, man kan inte vara på dåligt humör när det kommer fram till en och kollar på en med frågande blick och är så himla underbara.
Nu är jag glad.








Kommentarer
Postat av: thess

det där är ju min häst, vad gör han där? bra att du sköter om honom. hur mår han? bättre lr?

2009-12-11 @ 18:55:26
Postat av: Malin

Han mår bättre och bättre, går dock i vågor tråkigt nog. Men han piggnar på sig snart hoppas jag!

2009-12-11 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0