Dag 107

Känner mig grymt utvilad efter gårdagen, sedan lördag har jag sovit 20 timmar. Hur skönt verkar inte det?

Morgonturinerna klara, och jag har ridit två hästar. Som en liten överraskning kom Ingrid (en tyska som har 4 hästar här) och frågade om jag kunde rida en utav hennes hingstar då hon själv inte kände sig så kry. Visst sa jag, alltid roligt att rida nya hästar. + att det alltid är roligt att få bekräftelse på att man inger förtroende åt folk. Så det var skoj.

Sedan tog jag en uteritt på Prestige. Nu ska jag ut och luncha hästarna och sedan blir det en uteritt på Roderick som jag för övrigt tänker ta med hem. Nej, men skämtosido.. han är underbar och man vet aldrig.




Roderick, en stor herre


Paraguayo, Ingrids hngst


Prestige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0