Dag 111

Lite impulsivt och spontant sådär, så ska jag nu åka iväg och handla lite julklappar och försöka hitta jul och nyårsblåsor. Får se vad jag kommer hem med. Vi har fått mera julstämning i stallet nu också. Tomtar hänger ifrån träden, ljusslingor är uppe, julmusiken flödar och igår satt Carina och Inger och sjöng sångerna som vi ska ha på lucia högt. Haha, tror hela Enterrios hörde dom. Julstämning är det, hej mitt vinterland! +18 hej!

Förresten, jag ska vara Lucia här på söndag. Vilken ära och hur mysigt kommer inte det bli? Hoppas regnet håller sig långt borta bara så ska det nog bli utomordentligt.



RIKTIG JULGRAN

Kommentarer
Postat av: Jennifeeer [FOTOBLOGG]

Vi har aldrig haft en riktig julgran hemma hos mig. Men det känns mer jul med en äkta men en plast fungerar också. :)

Ha en bra kväll!

2009-12-12 @ 16:52:52
URL: http://eiza.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har nog varit med om plast ett år i mitt liv. Plast är ju alltid fint, men jag vill känna lukten av gran vilket du bara får av äkta! Kanonfina foton du tar!

2009-12-12 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0