Dag 117

Nu vet jag hur man känner sig om man har jobbat från 07.45 - 19.30 med ungefär 1 timmes sammanlagd rast.
döööööööd.

Har slitit på bra idag, ingen arbetsmiljölag här inte.
Ridit fyra hästar, longerat två hästar och samtidigt gjort alla morgonsysslor, lunchfodringen och kvällssysslorna.
Men jag bestämmer ju egentligen själv över hur mycket jag vill jobba så jag var ganska överambitiös idag. Tur man har sånna dagar ibland. Händer ju inte alltför ofta tyvärr.
Red Tenor har jag gjort idag också, Grand Prix Super - Hästen. Ganska sjukt att man suttit på en sådan häst när man tänker efter, en ära nästan.

Nu vill jag ha mat och sen ska jag kolla på bonde söker fru och one tree hill tills jag somnar.



Jag och Tenor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0