Upptagen hemkomst

Oj, vad jag har haft mycket att göra sen jag kom hem till Sverige. Har inte alls haft tid till bloggande.

Hemresan gick bra, lite snöoväder men det överlevde vi. Kom hem sent på söndagvkäll då jag avnjöt en underbar Edsbypizza.. det hade jag längtat efter.

Måndagsförmiddagen spenderade jag hos mormor och morfar på julfika, hur mysigt som helst att träffa dom igen. Jonathan kom också, gullunge!
På kvällen tog jag bilen till Gävle där jag mötte upp Erika på Waynes, tradition. Sen åkte vi hem till henne, fikade, färgade håret och snackade. Sov där och imorse drog jag iväg tidigt för att uträtta massa ärenden i Gävle och Valbo. Efter det blev det lunch hos en otroligt efterlängtad Sandra, massa massa snack blev det och otroligt skönt att träffa henne igen.
Eftermiddagen spenderade jag hos Lotta och Anton, otroligt konstigt att vara där utan min Emil men ändå väldigt mysigt att träffa Lotta och Anton. Känner mig så himla välkommen hos den familjen, kärlek.

Nu ska jag mysa lite med familjen.
Blir fler inlägg under kvällen.



sjuukt mycket vinter här hemma i sverige



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0