Dag 72, inlägg 2

En sammanfattning av helgen var det.

I lördags jobbade jag hela dagen, som vanligt. På kvällen kom Raquel och hämtade mig, eller kvällen. Klockan blev typ 1 för hon var på en middag hos vänner innan. Vi drog ner till stan där vi startade på Old Town och självklart jobbade Pablo, tyvärr jobbade han inne i baren vilket han aldrig gjort tidigare när jag varit där. Vilket  var tråkigt, man blir ju inte lika uppassad då eftersom man i stort sett är ute hela tiden.
Vi träffade även upp två svenska tjejer som har flyttat ner hit för att försöka hitta jobb, de bor just nu i Marbella men funderar på att flytta till Fuengirola som jag hoppas att dom gör. De kontaktade mig på facebook under lördagen för de såg på något forum att jag var här, och ville typ ses. Vilket skedde samma kväll.
Två sköna tjejer, Emelie och Frida. Vi var med dom hela partynatten com blev en lugn partynatt för mig. Inte så galet. Meeeen, det tar vi igen på lördag då jag ska ut med just Emelie och Frida igen. Och jag känner på mig att de är riktiga partypinglor, så lite lördag, lite svenskt, lite old town, lite pablo som bjuder på lite shots och sen ska nog kvällen vara igång på allvar denna lördag. Så nu längtar jag till lördag.

Vid 5 kom iallafall  jag och Raquel hem till henne och bumsade i säng. Klev upp vid 2 på söndagen, så underbart härligt att ligga i sängen och inte ha några krav alls på sig att kliva upp. Sen spenderades hela dagen med att ligga i soffan och glo på tvn med Raquel, samtidigt som vi åt massa gott. En mysig söndag helt enkelt.

Idag måndag har det varit jobb som vanligt, varit rätt död efter helgen. Eftersom det blev sent i fredags också, sen upp tidigt på lördagen. Blir nog lika tröttigt imorgon, med tanke på att jag är vaken nu. Fan, borde sova.

Ska sova, godnatt.



varför så långt borta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0