Dag 73, inlägg 3

Godkväll.

Jag vill träna, jag saknar min träning som tuuusan här nere. Jag funderar starkt på att ta tag i träningen här nere, det har ju blivit en del av mig. Visst, jag jobbar ihjäl mig fysiskt här nere men det är inte jämförbart med min vanliga träning. Jag tänker inte träna på gym här nere, för det kostar tokmycket. Kommer inte ihåg var Raquel betalade för att träna men det var ju inte nådigt iallafall. Jag tycker sats hemma är dyrt, vilket är billigt i jämförelse med gymmen här.
Så gym blir det inte, men däremot blir det lite konditionsträning och styrka ändå. Börjar kanske fundera på att kliva upp innan jobbet varje morgon för att springa. Fan, vad jag är flitig om jag gör det. yesyesyes.
Från och med torsdagmorgon ska det börja, I promise myself.

Nu ska jag dricka lite te, skriva handlinglista inför imorgon och kika på Sveriges fulaste hem.
Jag måste säga att min passion för inredning blir bara större och större, och jag gillart.


Kommentarer
Postat av: Thess

puh! tvinga inte mig att springa med dig sen bara. en morgonpromenad säger jag dock inte nej till!

2009-11-04 @ 15:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0