Dag 74

Har varit iväg och handlat lite idag, så egentligen har jag inte jobbat något alls. Fixade morgonen bara, men sen jag kom nyss hem och nu har jag bara hunnit äta. Skön dag, men tyvärr blir det ju jobb från och nu snart istället.
Hans släppte av mig på Miramar, där jag bara skulle beställa tid hos frissan och sen handla. Meeen, tror ni det eller?

Var ju bara tvungen att springa runt lite i affärerna. Blev lackleggings, en tröja och näästan ett par skor som jag säkert kommer köpa sen iallafall. Vilka ord i "Håll i pengarna" är det jag inte förstår?

Jag har också köpt nybakta munkar och massa små godsaker, kan knappt vänta till ikväll då det blir Bonde söker fru och massa frosseri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0