Dag 75

Tror ni att jag var uppe på en löptur imorse eller?

neeej, jag behöver verkligen ett gym för att jag ska träna. Det är ju det som är troligt. Vi får se hur det går, kanske ska börja ta promenader eller något iallafall, något måste jag ju göra. Blir ju hyper på mig själv snart.

Det här kommer bli en lång dag tror jag, ellet lång och lång men ganska tuff iallafall. Än så länge har jag gjort morgonen och sedan har jag varit ute och tränat Barhona. Ska nu gå ut och lunchfodra innan jag ska göra allt rent och snyggt här för klockan 2 kommer det en kvinna, Ylva Lovén hit på lunch. Hon var tydligen i sina unga år en otroligt proffesionell fältävlansryttare som fortfarande är mycket omtalad. Kan ju blir intressant att lyssna på hennes historier.
Sedan ska jag ju sköta om Tenor, Amaranto och Prestige även. Sen kommer Christo klockan 5 och då ska Diavolo vara klar. Sen är ju kvällsfodringen och allt det kvar också. Ah, ni hör ju.. varför sitter jag här egentligen?

Nu blir det ut i blåsten, sjuukt blåsigt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0