Dag 79

Vilken dag det var igår hörni, helt otroligt. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det var den mest oorganiserade tävlingen jag varit på, vilket också ryktet sa och jag följde ju med dels för att få se om det stämde. Det var ungar och hästar överallt, skrik, hundar på banan, ingen organiserad famhoppning, ansvarige som kastar saker omkring sig, hästar som galopperade genom grinden och jaa.. hjälp. Men i övrigt så gick det skapligt bra, Hanna kom 3:a på 60 cm och kom 1:a på 80 cm. Grattis till henne.

Har nyss tagit ett powernap och nu ska jag gå ut och jobba lite igen, har ju bara kvällsrutinerna kvar. Såå himla skönt!

Hörs sen


La Hoppla - Hörnet, pepptalk


Sara - Furstinna


Hanna - Windy Boy


Ganska magisk imgivning på hopptävlning, inte Sverige direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0