Dag 84

Ja, vart ska jag börja..
Kvällen igår var galet rolig, jag och Therese startade kvällen med lite vin innan vi drog in till stan. Väl där mötte Calle upp oss och sen hängde vi tre ihop hela kvällen. Under kvällen hamnade vi på en lite småmysig bar där vi drack bål, har ärltigt talat aldrig druckit bål på krogen. Men vi bestämde oss för en bål och fick en stor skål med tre glas, vanligtvis så ska man vara flera när man dricker bål på det där stället. För den innehåller 3 champangeflaskor och lite annat. Ni förstår då mängden, vilket märktes. Stämningen blev underbar.
Kvällen var som sagt galet trevlig och galet rolig. Somnade strax efter 5, klev upp 7. Laagomt sliten idag måste jag säga. Sover nästan i skrivande stund.

Menmen, nu laddas batterierna om. För nu väntar ännu en kväll ute i natten, som ska bli galen!
Vi åker ner lite tidigare idag för att äta god middag ute och se vart kvällen tar oss.

Det är utgång på ingång mina vänner. Skål.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0