Dag 86

Sill är så sjukt gott, jag älskar sill.
Har fått sill till middag här i Spanien till middag någon gång nu och jag älskar det, har aldrig smakat så gott som här. Känner mig på riktigt midsommarhumör nästan. Potatis, sill, gräddfil och gräslök. löööv it.

Nu är det lite tomt här i mitt lill krypin, Therese har nämligen åkt hem till Sverige idag. Efter en mycket underbar helg.
Torsdagen - Therese kom ner på eftermiddagen, så kvällen spenderades bara på gården med filmmys, massa skvallar och skitsnack. Vi hade ju en del att prata om efter dessa månader jag varit här.
Fredagen - Vi tog en ridtur under dagen, visade Therese lite hur det såg ut här runtomkring. Mysigt. På kvällen blev det party, åkte in till Fuengirola vid 23, mötte Calle och sen var det fest. Som jag skrev tidigare köpte vi en en skål med bål på krogen, lite udda men samtidigt roligt. Jag vet vart jag ska gå i fortsättningen!
Lördag - Ganska småseg under dagen, så vi myste bara innan det återigen blev utång på kvällen. Den här gången åkte vi in vid 21 för att äta middag ute. Blev en otroligt god och fin middag med en flaska rött. Efter det blev som vanligt Old Town, lite Pablo och lite mera alkohol. Träffade norskar och skumma irländare. Och jag får ju inte glömma diskproppen. Trevlig kväll!
Söndag - Min lediga dag, vaknade strax innan 2. Otroligt skönt att sova så länge. Vi gjorde oss snabbt klara och drog till Marbella där det blev frukost för oss vid halv 5, god cesarsallad med mumsig efterrätt till det. Efter det tog vi en taxi ut till Puerto Baunos, rikemanshamnen. Väl där gick vi runt och spanade på alla lyxateraljer. Vi satt oss slutligen på en mysig uteservering och beställde hem en flaska vitt. Tog oss hem vid 22, väl hemma blev det filmmys. Verkligen den mest perfekta söndagen på länge!
Måndag - Therese åkte hem vid halv 4, så innan det blev det en till ridtur. Helt galen må jag säga, vi stannade och badade efter vägen. Hästarna var nog i chock men gud så roligt och speciellt det var. Haha, kommer aldrig glömma den ridturen.

Nu sitter jag mätt, nyduschad och ska kika lite film innan jag sover. Längtar redan nu till sömnen.

btw. Paradise Hotel är ju sjukt.


Min nya klocka som jag köpte i Marbella. lööv it.

Jag och Therese, solnedgång i Puerto Baunos. Underbar kväll, underbar helg. Tack älskade du!


Kommentarer
Postat av: Thess

jag vill tillbaka till dig! tack för en underbar weekend jag sent kmr glömma gumman! skickar vår framtidsplan på mailen så du kan läsa sen ;)

2009-11-17 @ 02:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0