Dag 89, inlägg 2

Hörni, nu är det allvar.
Slut på gottandet varje kväll, står inte ut med mig själv.
Imorgonbitti ska jag upp och powerwalka innan det blir frukost och sedan arbete.
Och jag är dödsseriös denna gång.
Jag har lagt in massa ny musik i mobilen också så nu ska det bli fart på fötterna.
Det är tänkt att detta ska bli en rutin, alltså powerwalk innan frukost varje dag.
Jag lovar er att det ska genomföras. Min självdiciplin är på topp. Ska även vara imorgon när klockan ringer.

Men, jag ser ju fram emot det. Tänk att komma in efter en timmes powerwalk, duscha och sedan äta frukost i lugn och ro innan det blir arbete. Skönt!

Nu blir det mammas pojkar och sedan sussning. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0