Dag 91

Åh vad jag ser fram emot nyår, kommer bli så jäkla roligt. Jag drar nämligen till Göteborg för att fira in det nya året med en juggeafton, hemma hos självaste juggen själv. Sandra Karolina Hagström såklart!
Med oss hoppas vi på ett gäng glada brudar, däribland Therese. Woohoo, nyår imorgon tack!

Det ska inte bara firas nyår, jag åker dit någon dag innan och någon dag efter så jag får spendera lite tid med min älskade vän Sandra som jag inte sett på typ, år.. känns det som iallafall. Jag hoppas och tror verkligen att det kommer bli helt underbara dagar med massa mys, äventyr och fest. löööv it.

Nu ska jag gå ut och bygga bana inför Hubertusjakten som ska hållas här imorgon, efter tävlingen kommer det picknick innehållande massa godsaker. Ser fram emot morgondagen, ledig är man ju också!


(här ska det vara en bild på mig och sandra när vi åker fyrhjuling)
(men blogg.se vill inte samarbeta med mig för tillfället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0