Dag 94, inlägg 3

Det är kallt i Spanien, jag sitter i stickad tröja och med fleecefilt i soffan för att försöka behålla min lilla värme. Mina händer är iskalla, vilket inte är speciellt ovanligt. Är otroligt trött också, så nu funderar jag på att lägga mig i sängen under täcket och typ 10 filtar för att kika på Knowing, en otroligt bra film som jag hoppas att ni sett.
Godnatt, dröm sött. Jag ska drömma om dig



hade ett samtal i förrgårkväll, ett väldigt efterlängtat samtal som gjorde mig varm in i själen och ditt sms igår lever jag på än idag. att få känna just din närhet i denna sekund skulle göra mig till den lyckligaste flickan på jorden. jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0