Dag 94

Ja, jag vet. Tro inte på vad jag skriver i bloggen när jag skriver "bloggar sen" "bloggar ikväll".. för det kan ju vara lite sisådär har ni märkt.

Men nu bloggar jag iallafall. Har precis blivit klar med morgonruschen. Ska nu hoppa i ridbyxorna, har 3 hästar att rida idag, och sen har jag 3 till som ska skötas. Måste fundera på vilken jag ska börja med.

Hade tänkte följa med Hans till stan för att handla lite NYTTIGHETER, (inte massa godis och sånt). Har ju ändrat min livsstil vad det gäller träing och kost nu. Äntligen och det är så skönt. Men eftersom jag har lite att göra här hemma idag får det bli handling imorgon istället.

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0