Dag 96, inlägg 3

Jaaag ääär såå lyyyckliiig.
Jag kommer vara ledig imorgon, och vet ni varför?
För att jag ska på SICAB 2009, en upplevelse som jag aldrig kommer kunna hitta någon annanstans. Ni kommer förstå mera imorgon när jag kan berätta om det och lägga upp massa bilder, orkar inte förklara det nu. Blir redovisning imorgon. Klockan 7 kommer Charlotte och hämtar mig vid grinden och sedan hämtar vi upp Carina innan det blir nångra timmars bildfärd till Sevilla, största staden i Andalucien och Spaniens fjärde största stad.
Jag tror imorgon blir en väldigt bra dag.

Happy face.

"take a trip to Seville in Southern Spain to visit SICAB 2009, the most prestigious Spanish Horse exhibition in the world"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0