Dag 42, inlägg 4

Yes, där har ni nu sett mitt senaste inköp.

Jag och Raquel har iallafall haft en kanonsöndag. Var så himla skönt att sova ut imorse, har haft en söt liten misse bredvid mig på huvudkudden hela natten också, så mysigt. Den enda närheten jag får nöja mig med liksom.. 
Vi slöade mest i soffan och framför datorn innan vi åkte till tjurfäktningsarenan. Väl där, vilken show, helt otroligt. Har inte sett dessa sorters spann förut.
Det var även kokhett, på Raquels terass var det 27 grader i skuggan innan vi åkte... ingen frost här inte.

Nu ska jag strax sova, ska ju åka och hämta Jennifer imorgon också. Ni vet praktiktjejen som ska vara med mig 24/7 i 4 veckor, hoppas hon är trevlig.. annars ska jag bossa runt henne som en tok i stallet.

Godnatt mina älskade.


Tandemspann, Frieserhästar


5-spann


6-spann


7-spann, med ledhästen endast i gjord och enkelt träns. Helt otroligt


Raquel och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0