Dag 44

Tjatja bloggen.

Sitter nu och myser i soffan, väntar på att Jennifer ska mannekänga för mig i flamencoklänningarna!
För imorgon är det Feria mina vänner, idag har vi förberett oss genom att smörja all utrustning, plockat fram alla feriakläderna, målat och rengjort vagnen.
Det är verkligen feria imorgon, vi ska kliva upp tidigare än vanligt för att hinna med allt. Vi ska ju göra de vanliga morgonrutinerna men samtidigt ska vi duscha Prestige som jag ska rida imorgon, fixa utrustning, sminka oss, ta på oss de speciella kläderna och jaa.. herregud. Morgondagen kommer bli galen.

Btw, Jennifer. Underbar tjej.
Hon fyller 18 om en månad så hon är ju i min ålder, en glad partypingla som verkligen är underbar.
Vi klickade direkt, hoppas det inte bara är jag som tycker det här nu.. haha. Ömsesidigt Jennifer?
Vi stod redan igårkväll och borstade tänderna med varande och konstaterade att det kändes som vi hade känt varandra flera år. Fast vi hade ju bara känt varandra i mindre än ett dygn då.
Så ett stort plus på att hon är här i 3½ vecka, kommer bli grymt.

Nu ska catwalkshowen börja här!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0