Dag 47

Gud vad uttråkad ni måste vara, jag har ju inte uppdaterat på riktigt på ett tag. Och så mycket som hänt.
Ferian för tusan.
Skulle ju egentligen bloggat igår också, men jag och Jennifer fann första avsnittet av "Bonde söker fru" lite mer lockande..
Men bilder från ferian får ni senare ikväll, jag lovar er faktiskt det nu. (om inte datorn kraschar)
Idag har det varit en rätt soft dag, vi har jobbat på i lugn och ro. Vid 13 tog jag och Jennifer en varsin häst och gick iväg för att köpa cola. Hur kan cola på burk vara så himla god, det kan ju inte vara olika cola i olika förpackningar?
Sedan dess har vi bara haft poolhäng, sjukt skönt.

Gissar att ni inte har sol och 30 grader i skuggan, eller?


Jennifer och Tenor dricker cola


Jag och Amaranto


Kika bakgrunden


poolhäng


jennifers hopp


de ni, njut av eran frost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0