Dag 53

Inte bloggat riktigt på någon dag nu, dels för att det inte hänt mycket och dels för att jag inte orkat helt enkelt.
Får blir lite halvtaskigt sådär ibland, ni står väl ut.

Jag och Jennifer var iallafall iväg hela dagen i tisdags och shoppade, blev en klänning, ett armband och en klocka (bilden inlägget innan). Det är farligt mycket shopping här, mycket snyggt.

Fortfarande varmt här nere, idag är det 27 grader i skuggan så vi har solat och badat lite i poolen tidigare idag. Vi blev klar snabbt idag så nu har vi slappat sen halv 2 typ. Sköönt, jag har ju gått och blivit förkyld så det är nog behövligt för mig att vila lite.

Nu ska jag snoka runt lite på andras bloggar och dricka cola. Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0