Dag 54

Ännu en dag till ända, hur har eran fredag varit?

Min har varit otroligt jobbig men samtidigt rolig. Jag och Jennifer har jobbat som galningar idag, från morgon till kväll och jag har inte slutat än. Sitter faktiskt i stallet nu i skrivande stund medan ni andra förtär alkohol eller tittar på idol och äter chips typ, för det verkar vara det som alla göra denna fredagkväll enligt facebook.

Jag sitter i stallet och väntar på att Diavolo ska torka efter träningspasset så jag kan gå in och duscha för sen ska jag och Jennifer ha fredagsmys. Titta på film och äta chips, vi har nybakade bullar också. Lyx här.
När jag kände doften idag blev jag helt till mig, luktade som hemma när mamma bakar bullar. aah.
Saknar hem lite ibland.

Förresten, har ni lyssnat på David Archuleta någon gång, om inte.. gör det!

Buenos noches.
(godnatt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0