Dag 57

Eftersom min msn och min mail inte alls vill fungera så har jag nu bytt.

MIN NYA MSN & MAILADRESS: [email protected]
adda mig, för jag kommer inte ihåg alla jag hade på listan och absolut inte alla adresserna

Här är det 25,1 grader i skuggan idag.. brr. Helt sjukt men när man är här och är van ytterligare några grader så är det faktiskt rätt kallt i skuggan. Som sagt, ganska sjukt. Men solen skiner så låg nyss vid poolen en sväng, men var alldeles för rastlös för det, så nu har jag tagit över datorn istället. Mycket mera roande.

Melissa Horn samt David Archuleta går varma i högtalarna här på solkusten. Texterna är alldeles för fina och rösterna är underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0