Dag 60

Regnet öser ner här på solkusten idag, och det är minst sagt storm. Blåst och regn, känns ju som man är i Sverige, tills man ser apelsinträden, citronträden, vindruvorna, avocadosarna, olivträden, limeträden och fikonträden. 
Nu kommer allt börja bli grönt här, naturen runt omkring är gul och brun just nu och har varit det sen jag kom hit. Men nu börjar allting blomma och bli grönt. Vår!
Det här är bara 6 gången det regnar sen jag kom hit. Regn 6 gånger på 9 veckor, kommer snart ikapp er Sverige.

Jag och Jennifer har varit ute i det blöta och gjort morgonrutinerna, nu sitter vi och myser i soffan och har precis ätit frukost och kollat på film. Jag ska egentligen rida två hästar idag, Prestige och Barhona men tror det bara får bli Barhona kanske. Ska strax ta på mig regndressen och bege mig ut i den svenska stormen. Det som dock är olikt Sverige är att här är det storm och 18-20 grader ute, kan tänka mig att det är en aning kyligare hemma.


Regnsmattret får mig på goshumör, vill ha en fin pojke att mysa med.
Sean Paul sitter kvar.



Kommentarer
Postat av: ewe

Jag hade inte sett att det blev typ 5 inlägg, haha!

2009-10-22 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0