Dag 62

Vet ni vad?
Ikväll vankas det utgång, just nu är det nagelfixande, hårfixande, sminkfix, klädfix, och sjävklart musikfix.
Utan musik, ingen utgång. Kommer bli grymt ikväll, känner det på mig. Jag är taggad, Jennifer är taggad och det här är taggat. Taxin kommer 23.00 och då bär det av in till den varma staden för att inta Old Town's soffor och sänka några alkoholhaltiga drycker.

Jag är även väldigt seriös är när jag säger varma staden, för just nu är det 25 grader ute och klockan är snart 22.00. För övrigt var det 30.2 i skuggan idag, vi dunstade typ. Men efter några dopp i poolen vaknade man till ett tag.

Hörs imorgon, om jag överlever natten.
Festnatten kommer ju bli extra lång också, eftersom när klockan slår 03.00 drar vi tillbaka den till 02.00.

Härliga tider!

Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: saikarn

ni är för fina ni två!:D

2009-10-25 @ 02:44:33
Postat av: Malin

gullplutten :p

2009-10-25 @ 03:57:21
URL: http://malinarvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0