Dag 67

Idag har vi varit iväg till Malaga för att lämna Jennifer på flygplatsen. Sorgligt men sant. See you soon!

Efter det blev det en tripp till.. håll i er, IKEA!
Det kändes verkligen som hemma, när man kom in på Ikea såg det precis ut som hemma i Sverige och det luktade till och med likadant. Åh, Sverige! haha.
Det slutade med att jag kom ut med Ballerinakakor och Marabou mjölkchoklad. Det finns ju massa saker på Ikea, jag menar matmässigt. Mycket mer här än hemma, typ abbas sill, julknäcke, herrljunga glögg, ahlgrens bilar, falukorv och ah, massa roliga saker. Jag var i extas när jag gick där, löjligt.
Blir ju inte direkt överlycklig av att se kalles kaviar när jag är hemma.

Nu ska jag äta lite mat.
Förövrigt så mår jag typ lika som igår, känner mig alldeles konstigt klen och ibland illamående. Skumt. Men nu ska jag slappa fram till 17.00 då det är dags att arbeta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0