Dag 69

Okej mina vänner.
Jag fick ett rejält slag i magen som start på dagen.  
Just därför tänker jag prata om något annat och roligare.

Peace & Love 2010. Vilka ska dit?

jagjagjagjag, eller jag måste, jag vill! Antar att många känner lika, biljetterna finns ju ute nu iallafall.

Första banden

Sick of it All [US]
Markus Krunegård (v)
Hardcore Superstar (v)
Brother Ali [US]
Amanda Jenssen (/)
Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
Roffe Wikström
Glesbygd´n
The Accidents
Skumdum
Fibes, Oh Fibes
Taylor Mali [US]
Name the Pet
Avatar
Thee Suspenders
The Ark (v)

(v) = Värd att se
(/) = Njaa

Än så länge, 3½ artist är intressanta. Flera för er kanske.
Hoppas flera bandsläpp kommer inom kort, de avancerar ju mera för varje år så vi får väl se vilka band som kommer dit i sommar. Jag vill ha King of Leon, men det är en önsketanke.
De var ju på Hultsfred förra året, så det kan ju komma till p&l den här gången tycker jag.


28 grader i skuggan här i Spanien
så hejdå dator, hej pool




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0