Dag 70

hejhopp. hur mår ni?

Jag mår bra, faktiskt inte alls så trött från igår som jag trodde jag skulle vara.
Och ikväll blir det nya tag på riktigt, inte komma hem halv 2 inte, det går inte för sig. Så jag och Raquel drar ut ikväll och kör gärnet. Ikväll kommer det bli en massa folk ute, alla jag vet här ska ut, vilket är en del. Så det kommer bli en grymt rolig kväll ute, hoppas jag på. Men lite Old Town och Pablo ska nog kunna styra upp det fint. Pablo bjöd typ på alla drinkar vi drack igår. Pablo är en underbar kille som jobbar på Old Town, me like.

Aja, har inte tid med detta. Har precis slängt i mig en pizza så nu ska jag gå ut och träna lite häst igen.
Hörs sen.

btw, jag köper den jacksontröja nr 3. löööv it.


Kommentarer
Postat av: Thess

trean tyckte jag var bäst! woho, vart köper du dom? jag vill oxå ha!

2009-11-04 @ 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0