Så jävla uttråkad man kan bli

Alltså.. Edsbyn. Vad är det egentligen?

En håla, trist håla som inte erbjuder något alls. Och just nu är jag så less, irriterad och arg över ingenting egentligen. Så jag borde gå och dra täcket över huvudet men jag är inte ens trött.. och inte vill jag göra något heller fast jag egentligen vill det. Dör ju liksom ändå av tristess snart. Men jag vill bara somna nu, helst nyss.. så det blir en ny dag så jag kan bli av med det här vidriga känslan och humöret.


Nej, inget går bra nu.
Lid med mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk jag håller med dig. Edsbyn är ett skit ställe, konstigt de är med på kartan! Nä vi flyttar söder över :) till en riktig häst gård! Syns i morgon!

2010-04-02 @ 01:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0