Dag 146

Första dagen på sista veckan avklarad och det kan inte kännas annat än förjävla bra. Det ska bli så himla skönt att komma till Sverige och inte känna sig vilsen vart man än ska. Kunna förstå alla skyltar och vilka varor som står på hyllorna i matbutiken.. äta svensk mat och kolla på svenska tv-kanaler. Åh, kommer bli underbart!

Människorna här i stallet har planerat att vi ska äta avskedslunch på fredag också, det kommer bli mysigt. Känner verkligen uppskattningen och det värmer!
Jag ska lämna det som varit mitt paradis i 6 månader, men nu ska jag hem till mitt speciella, egna lilla paradis.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen hem då :) hoppas du får en bra sista vecka i häst paradiset!

2010-02-01 @ 23:03:44
Postat av: Malin

Tack så mycket. Jag kommer och hälsar på när jag kommer hem! :)

2010-02-02 @ 10:05:29
Postat av: Jennie

Ja de tycker jag du kan göra :) så när häst suget sätter in finns de många go bitar här att pyssla med!!

2010-02-02 @ 11:42:14
Postat av: Maria

Välkommen hem till den kalla verkligheten!

2010-02-03 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0