Dag 148

Mycket händer, en ny tjej har nu fått mitt jobb. Och hon kommer redan imorgon så det ska bli spännande. Hon är lika gammal som mig och hon verkar en skön tjej så jag hoppas mina sista dagar här blir bra!
Kändes konstigt att jobba ikväll, då detta är min sista riktiga kväll liksom. Resterande kvällar kommer ju den andra tjejen vara här också och då är det ju hon som ska göra det mesta eftersom hon ska lära sig så mycket som möjligt innan jag hinner åka. Detta är liksom min sista kväll i detta hus i ensamhet också.. läskigt. Känns verkligen konstigt, ledsamt, underbart, roligt, hemskt och förväntansfullt. Ja.. mycket blandade känslor.

Men nu ska jag kika på film och sen sova. Sov gott mina vänner.

Förresten, ska göra en sak till. Hålla ögonen på Sandras blogg för jag väntar med spänning på hennes nästa inlägg.. vet inte hur pass nervös jag bör vara egentligen?

http://saaen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0