Dag 151

Sista natten i Spanien.. och hur känns det?
Mycket sorgligt faktiskt, men samtidigt som jag nämnde tidigare längtar jag verkligen hem till Sverige nu. Mycket som lockar.
Men alltså.. SISTA NATTEN!
Det är ju verkligen helt galet.

Catarina, den nya tjejen som kommit är ju helt underbar. Vi klickade från sekund ett och nu hade det varit roligt att vara kvar och umgås med henne men iställer jag hem och lämnar mitt jobb och vardag till henne. Mitt gamla jobb och min gamla vardag.

Det känns så konstigt för på ett sätt vill jag somna nu så jag får åka hem någon gång för det längtar jag ju verkligen till.. men samtidigt vill jag inte somna för att då kommer jag vakna upp min sista dag i Spanien och det är ledsamt.

Men så är det och imorgon vid denna tid landar jag på arlanda om 30 minuter, härligt!

Sov gott mina älskade nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0