I Sverige

Inatt klockan halv 4 - 4 kom jag hem till Edsbyn. Mitt äventyr är över och visst, det känns sorgligt.
Men samtidigt så härligt att jag klarade av det och jag har lärt mig så himla mycket. Speciellt om mig själv, jag känner att jag inte är den egotrippade människa som åkte längre. Jag har utvecklats och jag är så himla nöjd och stolt över att jag har har varit med om detta äventyr.

Jag saknar alla redan men jag har också redan kollat på biljetter för att kanske åka tillbaka i maj/juni.

Nu är jag mest väldigt trött och känner att jag behöver "landa" mig själv ockå. Så nu tänker jag lägga mig i soffan och kolla på SVENSK tv. Gött !

Hasta la vuego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0