Överraskad

Jag har fått ny design.. helt utan mitt vetande!
Jag har pratat med Björn om ny design ett tag nu men han har varit upptagen med annat och senast igår pratade jag med honom och han sa att han inte riktigt hade tid så jag fick vänta lite till och det var helt okej med mig.
Också går jag in nu och ser att jag har en ny design, han har till och med smygbloggat den jäveln!

Haha, tack så himla mycket Björn. Den är riktigt snygg och du lyckades med att överraska mig.

Många tummar upp! 

Kommentarer
Postat av: Björne

Haha, så kan det gå =) Men vill du t.ex. byta ut den stora blomman, eller ändra om i texten eller så så är det väldigt enkelt gjort. Småändringar av denna design kan jag göra närhelst du känner för det =) kanske ha en bild på dig istället för en blomma eller så. Hade gött!!

2010-02-08 @ 12:18:21
URL: http://haglundbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0