Dag 121

Jag hade en bloggpaus när jag var hemma i Sverige, ni kanske la märke till det?
Kände att jag behövde det, ville fokusera på alla nära och kära istället.
Nu är jag iallafall tillbaka i Spanien efter en skön vistelse i snölandet tillsammans med familj och vänner. Tack för två fantastiska veckor! Ni är underbara.

Här i Spanien var det strålande väder igår när jag kom, strålande sol och 17-18 grader ute. Lite skillnad må jag säga, även fast jag vill ha mycket varmare. Det har regnat 500 mm här de två veckorna jag varit borta, alltså.. det är ruskigt mycket. Och idag har det också regnat, hela dagen förutom två timmar på eftermiddagen. Och det ska typ fortsätta så, jippie. Så himla tråkigt, kan ju inte göra något med hästarna nästan, allting är blött och inget torkar. Luften här nere blir som i en regnskog, det är riktigt fuktigt hela tiden. Allting, kläder och inomhus och blä. Inte trevligt alls. Menmen, jag trivs iallafall.

Och vill ni veta en rolig nyhet?
Jag har bokat biljetter till Gran Canaria idag, den 22 januari. E <3

wiiiiihooooo

Nu ska kika på film och sen sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0