Dag 124

Hej hopp. Det är ruskigt kallt hemma vad jag förstått av nyheterna och alla statusuppdateringar på facebook. Och jag som tyckte det var kyligt idag, 14 grader i skuggan. Förmiddagen bestod av regn så efter morgonsysslorna spenderade jag tiden i soffan kollandes på Desperate housewives. Yes, jag har börjat kika på det. Skulle ju kika på gossip, meeen det blir desperate istället.

Ska ta min dagliga läsabloggpromenaden nu och sen blir det något avsnitt desperate innan jag ska sussa.

Saknar er där hemma och SANDRA, NÄR KOMMER DU MITT HJÄRTEGULL?





Denna marängbakelse kom Hans hem med igår, mumsigt. Aldrig ätit något liknande. Allting är mjuk maräng.

Kommentarer
Postat av: S

BABY!!

Jag dyker upp när du som minst anar det hihi =)

saknar dig!

2010-01-08 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0