Dag 129

TRÖTT
är vad jag är idag. Superseg, dåligt humör och bara allmänt less på det mesta. Så ett tips, prata inte med mig. Ta det imorgon istället.
Nu ska man ut i regnet också och göra klar Diavolo, men så kommer väl inte han heller säkert så jag kommer stressa i onödan. Vilken träningvärk jag har i magen också, när jag ligger i soffan kan jag inte resa mig. Och när jag nyser viker jag mig nästan. Usch, alldeles grått är det ute också. Kallt även, 14 grader. SOMMAR. Ta mig till ett varmt land.
Har kollat på desperate hela eftermiddagen också men självklart när det blir som mest spännande "You've watch 72 minutes of video today, wait 54 minuter or.. BLABLA"

ah, ni fattar.
En dålig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0