Dag 131

Idag har det varit helt underbart ute mina vänner, från baksidan till framsidan. Jag har solat och man gick runt i jeans och linne utan att frysa. Wonderful.

Något som inte var så wonderful att stöta på var detta äckel som var ungefär 13-14 cm. Waaah!



Något som är mycket mysigare är att en utav stallkatterna har vågat sig in i mitt lilla hus, så ikväll har jag sällskap. Detta är en katt som aldrig varit "inomhus" förutom höladan, sadelkammaren osv. Så hon håller på att undersöka minsta lilla mm av mitt krypin nu. Frågan är bara hur jag ska ha hjärta att kasta ut henne sen?
Men det måste jag, jag tänker inte vakna imorgonbitti med kattskit på mattan och sofforna sönderrivna och sen behöva förklara det för Inger och Hans. Nej, tack.
Nu blir det iallafall desperate och sen sängen, för jag är helt slut de här dagarna jag tränat. döööeeendee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0