Dag 134

Vilken mysig söndag det har varit hittils. Började dagen med frukost till desperate och sedan skjutsade Hans mig till gymmet där jag körde gärnet i en timme, halvt död efteråt faktiskt. Det första Hans sa när han hämtade mig "Lever du?".
Därefter blev det påfyllning av mobil så jag nu kan mysmessa med E. Köpte lite godis och cola, har ju faktiskt inte ätit det på två veckor så idag får jag.
Hann bara hem och placera mig i soffan så knackade Charlotte på dörren och frågade om jag ville följa med och äta tapas, och sjääälvklart ville jag det. Carolina följde också med. Så nu känner jag mig proppfylld av tapas och öl. Nu ska jag bara jäsa lite här i soffan och kolla på desperate.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0