Dag 135

Imorgon ska jag iväg och shoppa lite, och jag ska köpa ny parfym bland annat. Men det är ju en djungel.. ska jag ta någon som jag redan haft och vet luktar sjukt gott, det verkar ju lite tråkigt?
Jag tar nog en ny, då är bara problemet att jag ska hitta en som jag verkligen gillar också vilket inte är det lättaste. Men önska mig lycka till, nog ska jag komma hem med en ljuvlig doft!

Förresten så är hotellet beställt nu, om 4 dagar vid denna tid befinner jag mig på Gran Canaria. Längtar.


Nu; desperate



Kommentarer
Postat av: erika

Kul med ny parfym.. jag måste också köpa en ny snart. Gucci Envy Me den rosa har jag haft några gånger förut, den luktar väldigt gott tycker jag.. bättre när den kommer på än direkt från flaskan. Annars är Tommy Hilfiger Dreaming ett tips luktar också as gott tycker jag:) Miss u <3

2010-01-19 @ 09:59:15
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0